Friday, June 28, 2013

Pandantiv "red flowers"

Bijuterie din portelan cu imprimeu dantelat, cusut cu ata de matase rosie.
Imi place combinatia de portelan, cu acest imprimeu dantelat si glazurat partial si ata de matase pe care am cusut-o pe marginea de sus. Portelanul are proprietatea de a primi amprenta oricarui obiect pe care il imprimi pe el, pastrand astfel memoria acelui obiect char daca el nu mai exista, am strans cateva imprimeuri de pe materiale vechi care nu se mai pot purta si de care imi este foarte greu sa ma despart, si mi-a venit ideea de a le folosi in acest fel.
Se poate purta cu usurinta la tinute de vara , bluze simple, adaugand astfel un detaliu boem, asemeni cusaturilor de pe iile noastre romanesti intr-o interpretare contemporana.



Today's tip for a better day: „some neatly crafted ceramic flowers might brighten up your day.


1 comment:

  1. am strans cateva imprimeuri de pe materiale vechi care nu se mai pot purta si de care imi este foarte greu sa ma despart, pandantive

    ReplyDelete